Wednesday, July 9, 2008

Hari Bertuah Aku...

TARIKH GAMBAR DIAMBIL: 06/07/2008

Selama aku berkecimpung dlm arena memancing ini, inilah hari bertuah aku dlm kategori ikan air tawar (kolam pak ali,semonyeih),mane-idak-nye sekali dua ekor ikan besar aku dapat naikkan,bukan setakat dpt pehtu putus...tu tidak dikira dpt ekkk...ini siap main dulu dlm 8 ke 10 minit...pehhhhhhhh dah laa ikan tu main dasar lakk tuu....susah nk nmpk muke ikan tuu...paling tidak mcm ikan talapia merah tuuu.....kejap jerrr leh nmpk dan tau itu ikan aperrr...tension jerrr tokey kolam tuuuu...tapi tu lah aktiviti yg murah dan tenang yg aku ader setakat ini,selain dari ibadah umum yg lain (lg tenang)...mane-idak-nye murah tuuu,5 jam RM15 hengget, kalo pandai main byk laaa dpt nyerr...untung laa skit...kalo tak dpt rugi laa kawan...tp bab mancing nie tak leh nk sembang sgt...ye laaa....kalo org tuu teror mana pun bab mancing nie...kalo dah bukan luck dia masa tuuu...teknik aper pon dia pakai tak dpt juga...padahal umpan dah sama,tmpt sebelah menyebelah,tu pun tak leh dpt lg...jadi tak ker nasib tidak menyebelahi dia...tp terima kasih keng kawan yg menyaksikan permainan aku ngan ikan LEKO tuuu, org yg ader tgk masa tuu iaitu Danisman ngan Tokey Blog (padli ikwan),kalo nk tgk kiteorg wat aper kat ikan tuu, tgk blog http://fiqhley.blogspot.com/ , kiteorg wat masak STEAM separuh, masak TIGA RASA separuh kat Restoran Tasik Idaman blog dia http://tasikidaman.blogspot.com/... ayuwahhhhhhhhhhhhhhh khalassssssssssssssssss...

1 comment:

Anonymous said...

best nya !!!!!